Garantie produse

Garanție produse.

Produs standard de calitate UCT. Fabricat în conformitate cu standardele relevante din RPC. Adică, a fost implementat JJG 100-2003 "Instrument de măsurare electronică a vitezei stației totale"; Dacă este emis standardul național de teodolit electronic sau specificația tehnică metrologică a schemei de evaluare a tipului de teodolit electronic, produsul îndeplinește cerințele sale.

Acceptarea produsului și perioada de garanție.

1.Control de acceptare: Produsele achiziționate de către client trebuie să facă obiectul specificațiilor de acceptare confirmate de ambele părți.

Perioada de inspecție a produselor va fi în termen de o săptămână după ce clientul primește produsele.

2.Perioada de garanție : Produsele achiziționate prin intermediul comenzilor emise pe web site https://www.surveyingismt.com/ aparținând Marketing Digital Mobil S.R.L. , C.U.I. 40707192 si înscris in Reg. Comercial : J27/334/2019 trebuie să fie garantată pentru un an de la data la achiziționării.


Achiziționarea unui produs acoperit de o garanție vă poate ajuta să vă asigurați liniștea sufletească. Dacă lucrurile nu funcționează conform așteptărilor, o garanție poate permite returnarea, înlocuirea sau repararea achiziției. Garanția unui produs acționează ca o garanție că va funcționa. Poate acoperi toate tipurile de daune sau se poate limita la defecte specifice. Anumite acțiuni, cum ar fi utilizarea abuzivă, pot invalida garanția, împiedicându-vă să returnați un produs defect. Înțelegerea modului în care sunt create și funcționează garanțiile vă va ajuta să știți când puteți returna un produs pentru daune sau defecte.

O garanție este creată ori de câte ori vânzătorul unui bun garantează consumatorului că bunul este de un anumit nivel de calitate și fiabilitate. Dacă produsul nu respectă asigurările vânzătorului, atunci garanția poate impune vânzătorului să îl repare sau să îl înlocuiască. Garanțiile exprese sunt garanții care sunt declarate clar, fie oral, fie în scris. Legile U.E. in vigoare guvernează majoritatea garanțiilor scrise, exprese și creează cerințe de bază pe care trebuie să le îndeplinească aceste garanții, cum ar fi listarea produsului sau pieselor acoperite și explicarea dacă garanția va fi pentru reparație, înlocuire sau rambursare.

Legea U.E Directiva 1999/44/CE privind vânzarea produselor si garantiile acestora creează, de asemenea, anumite garanții implicite. Aceste garanții nu trebuie să fie declarate în mod explicit pentru a avea efect. Garanția implicită de comercializare garantează că produsele de consum vor funcționa conform așteptărilor.

Garanție complete

Cu o garanție completă, o companie garantează repararea sau înlocuirea unui produs defect în perioada de garanție. Dacă produsul este deteriorat sau defect, companiile care oferă o garanție completă trebuie să îl repare sau să îl înlocuiască într-un termen rezonabil.

Anularea garanției

În timp ce o garanție vă va permite să returnați un produs deteriorat sau defect, anumite acțiuni pot invalida garanția, lăsându-vă să vă ocupați singuri de bunurile defecte. De exemplu, utilizarea abuzivă sau lipsa de întreținere sunt motive frecvente pentru care garanțiile sunt anulate.


Termeni si Conditii                                                      Devino Distribuitor

Politica de Confidentialitate                                       Industrii vizate

Garantie produse                                                        Servicii

Site Map                                                                       Newsletter

ANPC                                                                                                                 Email : office [@] marketing-digital-mobil.com

                                                                                                                           Telefon : +40 (756 987 552)

Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți